donderdag 7 april 2011

Snus niet meer te bestellen in Nederland!

Ik ben een gebruiker van de zweedse snus en daardoor heb ik sinds nov 2008 niet meer gerookt. Maar nu (7 april 2011) blijkt dat ik niet meer de snus in Nederland kan bestellen via de zweedse site! De Zweedse autoriteiten hebben blijkbaar last van de druk van de EU en hebben er een stokje voor gestoken. Ronduit belachelijk dat de EU dit doet! Ik moet nu dus door toedoen van de EU weer aan de sigaretten. Wat een kankerbeslissing (letterlijk) van de EU!

Volgens de zweedse site www.snusexpress.com:
"Dear Nils,

thank you for your message!

Due to regulations by Swedish authorities, we do not sell to countries within the European Union.

Unfortunately, we can currently not give any further information on this issue. In case of any changes, we will notify you immediately.

We are deeply sorry that we cannot be of service!

Kind regards from Sweden,

www.SnusExpress.com"

Ik heb het ook geprobeerd bij snus4all.com maar ook hier is de snus op een adres in Nederland niet meer te bestellen.

[edit]: nog een linkje, blijkbaar is het hele gedoe gekomen door het verkopen van snus aan Finland, waar een rechtzaak van is gekomen.


1 opmerking:

  1. Op www.onlinesnus.nl kan je Thunder chewing tobacco bestellen, dat is bijna het zelfde als snus maar wordt net op een andere manier gemaakt waardoor het wel legaal is in de EU.

    BeantwoordenVerwijderen